Poniżej przedstawiamy jak można zmienić ustawienia przeglądarek internetowych w zakresie stosowania plików cookies: 

Przeglądarka Internet Explorer

1. Kliknij przycisk Narzędzia

2. Kliknij polecenie Opcje internetowe.

3. Kliknij kartę Prywatność, a następnie w obszarze Ustawienia przesuń suwak do najwyższego położenia, aby zablokować wszystkie pliki cookie, lub do najniższego położenia, aby zezwolić na wszystkie pliki cookie, a następnie kliknij przycisk OK.

Przeglądarka Mozilla Firefox

1. Na górze okna Firefox naciśnij przycisk Firefox, kliknij menu Narzędzia i wybierz Opcje. Na pasku menu kliknij Firefox i wybierz Preferencje. Na górze okna Firefox, kliknij menu Edycja i wybierz Preferencje.

2. Wybierz panel Prywatność.

3. Wybierz dla Program Firefox opcję będzie używał ustawień historii użytkownika.

4. Odznacz funkcję Akceptuj ciasteczka.

5. Naciśnij przycisk OK, by zamknąć okno opcji naciśnij przycisk Zamknij, by zamknąć okno preferencji Zamknij okno preferencji.

Przeglądarka Chrome

1. Kliknij ikonę menu Chrome .

2. Wybierz Ustawienia.

3. Kliknij Pokaż ustawienia zaawansowane na dole strony.

4. Kliknij Ustawienia treści w sekcji Prywatność.

5. Zaznacz opcję Zezwalaj na przechowywanie danych lokalnie, aby zezwalać zarówno na własne pliki cookie, jak i pliki cookie podmiotów zewnętrznych. Jeśli chcesz, by były akceptowane tylko własne pliki cookie, zaznacz pole przy opcji Blokuj bez wyjątku wszystkie pliki cookie innych firm i potwierdź przyciskiem Gotowe.

 Przeglądarka Safari

1. Otwórz Preferencje

2. Przejdź do panelu Ochrona i prywatność

3. Wybierz opcję Blokuj cookie, a następnie Nigdy lub Zawsze, w zależności od preferencji.

 Przeglądarka Opera

1. Wybierz w lewy górnym rogu ikonkę Opera, następnie Ustawienia

2. Dalej Prywatność i bezpieczeństwo

3. W sekcji Ciasteczkawybierz sposób obsługi ciasteczek.

4. Kliknij przycisk Zarządzaj wyjątkami, aby ustalić własne preferencje dla określonych witryn.


 ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 1. Czy wszystkie widoczne towary w sklepie  są dostępne?

 Produkty oznaczone jako :

 - ”DOSTĘPNY” - posiadamy w chwili obecnej w magazynie i wysyłamy w ciągu 24 godzin od zaksięgowania płatności na koncie lub też wybrania przesyłki za pobraniem

 - „NIEDOSTĘPNY” – zapasy tego towaru wyczerpały się w magazynie. Termin dostawy jest nieznany. Mogą Państwo wysłać zapytanie o dostępność towaru. Gdy tylko pojawi się on znów w naszym magazynie, od razu Państwa o tym fakcie powiadomimy drogą e-mailową lub telefoniczną.

 - "WYSYŁAMY 3-5 dni" - towar w trakcie realizacji dostawy,  wysyłamy w ciągu 3 dni od potwierdzenia płatności lub też wybrania przesyłki za pobraniem.

 2. Jakie są dostępne opcje płatności?

 - płatność przelewem tradycyjnym na konto bankowe

 - płatność kartą kredytową / płatniczą poprzez system Dotpay

 - gotówką przy odbiorze osobistym

 - płatność za pobraniem

 3. Czy płatność kartą płatniczą jest bezpieczna?

 Tak. Rozliczenia płatności obsługuje systemu płatności elektronicznych Dotpay. Dokonując płatności za towary i wybierając sposób płatności - kartą kredytową/płatniczą, system  przekierowuje transakcję automatycznie do szyfrowanego, bezpiecznego połączenia.

 4. Czy mogę zmienić zawartość koszyka?

 Jeżeli zamówienie nie zostało złożone można usuwać z koszyka błędnie dodane produkty, wystarczy w tym celu kliknąć na zakładkę Twój koszyk.

 5. Czy mogę anulować zamówienie?

 W tym celu proszę skontaktować się z sklepem poprzez dane znajdujące się w zakładce Kontakt.

 6. Kiedy wysyłany jest towar, gdy wybiorę płatność przelewem lub kartą płatniczą?

 Towar wysyłamy w ciągu 24 godzin od daty zaksięgowania wpłaty.

 Przesyłki pobraniowe wysyłamy w ciągu 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia takiej formy zapłaty.

 7. Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście?

 Tak. Można odebrać towar osobiście po złożeniu zamówieniu, przedpłacie i kontakcie telefonicznym.

 8. Otrzymałam informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła.

 W przypadku kilkudniowego opóźnienia dostawy paczki prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy  w celu ustalenia nieprawidłowości w dostawie.

 9. Jak postępować, gdy dotrze do nas towar niezgodny z opisem lub uszkodzony?

 Przesyłkę należy sprawdzić w obecności kuriera i w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności należy spisać protokół.

 10. W jakich godzinach można kontaktować się telefonicznie ze sklepem?

 Zapraszamy do kontaktu telefonicznego od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18. Kontakt mailowy możliwy jest 24h na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

 11. W jakich godzinach można dokonywać zakupy w sklepie internetowym?

 Zakupy online możliwe są 24h przez 7 dni w tygodniu.

wybierz wiek
wybierz płeć
wybierz cenę


©2014 LEGO, cooltowe-klocki.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.



SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

+48 608 359 999
sklep@cooltowe-klocki.pl
LEGO, logo LEGO, Minifigure, DUPLO, LEGENDS OF CHIMA, NINJAGO, MINDSTORMS, HEROICA oraz MIXELS są znakami towarowymi Grupy LEGO. ©2014 Grupa LEGO.
Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z tej witryny oznacza zgodę na warunki korzystania.
Strony internetowe Łódź
Nasza strona korzysta z technologii cookies, w celu badania statystyk odwiedzin. Zapoznaj się z polityką prywatności cookies.X